Opinia użytkownika: Dust_colector
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Szukając interesującego mnie parowaru - który, według strony internetowej, znajdował się w ofercie tej sieci sklepów - udałem się do jednego z dwóch sklepów znajdujących się w Świdnicy. Gdy zapytałem o dostępność tego towaru, ekspedient poprowadził mnie do komputera i próbował zlokalizować dany produkt. Miał problemy z odszukaniem go - za co odpowiedzialne były błędy literowe, które popełniał (dopiero po mojej uwadze, poprawnie wpisał nazwę producenta). Okazało się, że danego produktu nie ma na stanie. Gdy zaczął mi tłumaczyć zasady zamawiania, zadzwonił mój telefon komórkowy. Przeprosiłem na chwilkę i odebrałem, a ekspedient odszedł z drugim sprzedawcą. Gdy skończyłem rozmowę telefoniczną, zwróciłem się do sprzedawcy z zapytaniem, a ten oddalając się ode mnie powiedział, że przecież kolega wytłumaczył mi, że tego produktu nie ma. "Goniąc" go zapytałem, czy w takim razie mogę zamówić go i odebrać tu w sklepie - odpowiedział, że nie i oni się tym nie zajmują. Muszę to zrobić sam przez telefon lub internet.