Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank

Treść opinii: Od czerwca prowadzę sklep z odzieżą dziecięcą, wybrałam się więć do oddziału Polbanku w celu poznania oferty dotyczącej terminali do kart płatniczych. Byłam w banku w godzinach rannych, mimo to jednak nie udało mi się uniknąć czekania. Pierwszy minus za aranżację placówki, po wejściu byłam kompletnie zdezorientowana - owszem stanowiska były opisane i bez problemu zorientowałam się do którego powinnam podejść gdyby nie było zajęte. Jednak miejsce "do czekania" znajduje się z tyłu oddziału, zauważyłam je dopiero kiedy podeszłam dalej. Przystanęłam a moje dziecko zaczęło się bawić rozłożonymi tam klockami. Super pomysł, bo to pozwoliło nam przetrwać ładnych parę minut kiedy Pani ze stanowiska z opisem "przedsiębiorcy" rozmawiała z innymi klientami. W tym czasie nikt się nami nie zainteresował, Panie w kasie po skończeniu obsługi jakiegoś klienta zajęły się swoimi ploteczkami. Kiedy moje stanowisko się zwolniło podeszłam do niego. Pani była bardzo miła, uśmiechnięta, odpowiedziała na wszystkie moje pytania, zebrała potrzebne informacje, bo całej oferty nie mogła przedstawić od razu - dopiero po konsultacji z kierownikiem. Obiecała, że oddzwoni. Oddzwoniła od razu na drugi dzień nie mniej jednak oferta dotycząca terminali najdroższa jaką znalazłam, dlatego musiałam wybrać inną firmę.