Opinia użytkownika: Łukasz_510
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Punkt z zewnątrz wygląda na zadbany, usytuowany w ciągu komunikacyjnym, w środku na obsługę oprtócz mnie oczekiwało 4 klientów, czas oczekiwania na obsługę wynosił około 15 minut, były 2 osoby na sali. Osoba która mnie obsługiwała nie miała przypiętego identyfikatora jednak ubrana była schludnie - w sposób odpowiedni, na biurku stał kubek z kawą - trudno stwierdzić czy takie są standardy obsługi ale picie kawy przy kliencie nie jest dobrze odbierane a taka sytuacja miała miejsce, na biurku panował bałagan, papiery leżały w nieładzie - miałem wrażenie, że Pani która mnie obsługiwała ciągle szukała pieczątek - brak zorganizowania znacznie wydłużał czas obsługi. Miałem konkretny cel - pytałem o ubezpieczenie nieruchomości i samochodu - w pakiecie - Pani która mnie obsługiwała znała ogólnie ofertę jednak nie powiedziała więcej niż to co sam wiedziałem ze strony internetowej, przy pytaniach o szczegóły oferty odwracała się do kolegi i u niego szukała odpowiedzi - co świadczyło o braku kompetencji, ogólnie wizyty w tym oddziale nie mogę zaliczyć do udanych - zbyt wiele pytań pozostało otwartych, skontraktowałem się z firmą konkurencyjną i z nimi zawarłem umowę.