Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Jolanta_135

Dotycząca firmy: NFZ

Treść opinii: Do wizyty w Oddziale NFZ w moim mieście skłoniła mnie konieczność potwierdzenia refundacji zakupu szkieł korekcyjnych.Po wejściu do Oddziału zostałam powitana przez pracownika ochrony,który na moje pytanie gdzie mogę potwierdzić receptę,wskazał mi boks nr 6.Kobieta,która tam pracowała nie była najwyraźniej zachwycona moją wizytą.W trakcie obsługi mojego wniosku cały czas coś przeżuwała i komentowała,że stemplowanie zleceń na szkła jest według niej bez sensu,ze względu na niską refundację.Przy okazji chciałam również zapytać o kwotę refundacji szkieł dla dziecka,ale urzędniczka nie potrafiła odpowiedzieć na moje pytanie tylko zwróciła się do koleżanki obsługującej w boksie obok o odpowiedź.Na biurku tej Pani pełno było przedmiotów nie związanych z jej pracą.Były to jakieś figurki z tworzywa,cukierki i mocno zniszczony notatnik.Poza tym na szafce po mojej prawej stronie widać było na talerzyku bułkę i wodę mineralną.Na oknie leżały rozrzucone dwa segregatory.Kosz w boksie wypełniony był po brzegi i chociaż stał z drugiej strony biurka to doskonale było widać co się w nim znajduje.W ogóle boks zagracony.Przy krześle petenta stoi duży grzejnik i zdezelowany olbrzymi wentylator.Sala obsługi ciemna i ponura.Wejście do NFZ przystosowane dla osób niepełnosprawnych ale znalezienie miejsca do zaparkowania samochodu graniczy z cudem.Ogólnie z wizyty jestem nie zadowolona,czułam się. tak jakbym nie potrzebnie zawracała głowę Pani,której jak wywnioskowałam najprawdopodobniej przerwałam posiłek.Czas mojej obsługi wyniósł 10 minut.