Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Coccodrillo
Treść opinii: W sobotę wybrałam się na zakupy, mam małe dziecko i chciałam mu coś kupić (jakiś sweterek, buciki itp.). Weszłam do sklepu ok. 11 oczywiście przywitałam się jednak pani ekspedientka nie wykazała wielkiego zainteresowania klientem. Rzuciła suche dzień dobry i pochylona układała coś na jednej z półek. Gdy widziała, że zaczęłam oglądać dziecięce adidaski zapytała trochę kpiącym głosem czy pomóc w czymś. Odpowiedziałam, że iinteresują mnie buciki i czy są większe z tej serii. Pani natomiast spojrzała groźnie i poinformowała mnie, że numery są napisane na pudełkach i mam tam właśnie popatrzeć. Jednak gdy sięgnęłam po odpowiedni dla dziecka rozmiar okazało się, że na półce są w pudełkach zupełnie inne buty niż ten na wystawie. Powiedziałam jej o tym a ona z wielką łaską wstała i zaczęła nerwowo wyciągać odpowiednie pudełka. Widać było, że przerwałam jakąś ważną pracę - ważniejszą aniżeli obsługa klienta, który przecież powinien być najważniejszy. Wyszłam ze sklepu zdegustowana i napewno nie wrócę tam prędko. Obsługa pozostawia wiele do życzenia. Przecież to jest sklep dziecięcy. Uważam,że w takiej branży powinny pracować szczególnie wrażliwe osoby ponieważ i klient (dziecko) jest szczególny i wymaga nieraz wielkiego zaangażowania. Mam nadzieję, że moja opinia poprawi jakość usług w tej firmie.