Opinia użytkownika: Alex
Dotycząca firmy: Makro Cash and Carry
Treść opinii: Na ten dzień zaplanowałam duże zakupy w Makro. Zarezerwowałam sobie na ten cel dzień i byłam przygotowana na to, że spędzę tam sporo czasu. Okazało się jednak, że nie tylko ja tak myślałam. Od razu po wjeździe na parking dało się zauważyć dużą ilość samochodów i trudności ze znalezieniem miejsca do zaparkowania. Hala też była pełna. Już przy samym wejściu ustawiła się nieduża kolejka. W środku sklepu były pewne trudności z poruszaniem się, spowodowane dużą ilością klientów. Często utrudnione były manewry wózkiem między regałami. Po zrobieniu wszystkich zakupów udałam się w stronę kas. Tam okazało się, że będę musiałam spędzić jeszcze sporo czasu zanim uda mi się wyjść ze sklepu. Przy kasach stały bowiem olbrzymie kolejki. Niestety nie otworzono wszystkich kas, w związku z czym czas obsługi znacznie się wydłużył. Stojąc w kolejce zauważyłam jednak znak wiszący obok kasy, który mówił, że jeżeli jesteś trzeci w kolejce to dzwoń, a otworzymy kolejną kasę. W kolejce byłam szósta, więc zadzwoniłam. Nic się jednak nie działo. Podeszłam do kasjerki pytając czy ktoś zareaguje i przyjdzie do kasy obok. Ta odparła, że to nie działa w ten sposób i że więcej kas nie będzie otwartych. Pozostała mi więc cierpliwie czekać w kolejce. Trwało to ok. 15 minut. Później musiałam się tylko uporać z wyjazdem z parkingu i byłam wolna.