Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: abra
Treść opinii: Razem z mężem dokonaliśmy zakupu kompletu wypoczynkowego. Powyższy sklep odwiedziłam dużo wcześniej, aby pooglądać asortyment. Oczywiście w wyobraźni wiedziałam już wcześniej czego potrzebuję, ale dałam się wypowiedzieć pracownikowi. Służył mi pomocą od momentu wejścia do sklepu aż do samego wyjścia. Ponieważ moje zakupy ograniczała też cena, dokonałam wyboru i poinformowałam pracownika, że przyjdę z mężem. Zjawiliśmy się w sklepie kilka dni później. Mężowi komplet DERBY przypadł do gustu, pozwolono nam nawet wypróbować wersalkę na leżąco. Pracownik dokonał formalności zakupu ratalnego i umówiliśmy się na dowóz. Z kompletu wypoczynkowego jesteśmy bardzo zadowoleni. Zmieniłam jedynie decyzję co do zapłaty, ponieważ do zakupu na raty 0 % zostaliśmy zmuszeni wziąć ubezpieczenie. Stwierdziliśmy, że spłacimy całość, żeby nie ponosić jednak żadnych kosztów. Moim zdaniem pracownik wywiązał się ze swojego zadania dobrze. Zmieniłabym jedynie wystrój pomieszczenia. Widać, że brakuje dekoratora wnętrz.