Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Damian_142

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Wczoraj zostałem przekierowany do punktu przy ul. Śląskiej, więc dzisiaj z samego rana się tam udałem. Na miejscu byłem o godzinie 9.20 jaka, że PZU otwarte jest od 8.00 pomyślałem, że to będzie dobra pora na wizytę. Kiedy wszedłem do dużej klatki schodowej połączonej z wielkim pustym holem troszkę się zagubiłem, ale idąc do jego końca dotarłem do punktów obsługi klientów. Trzy stanowiska, a ja stoję jak „ciele” i czekam na wezwanie, przy dwóch pierwszych byłem niezauważony dopiero po jakiejś chwili pytająco spojrzała na mnie pani z trzeciego stanowiska. Kiedy do niej podszedłem i przedstawiłem cel mojej podróży zaproponowała mi żebym usiadł. Mimo, iż zakład jest czynny od 8.00 nadal nie miała włączonego programu do wyliczania ubezpieczeń. Po bez mała 10ciu minutach czekania w milczeniu, aż komputer będzie gotów go pracy wreszcie niezbyt rozmowna pani wyliczyła dla mnie ofertę ubezpieczenia oc + nnw. Szczerze powiem, że był to czas stracony, ponieważ wyliczona oferta była o 80 zł. droższa od najniższej, jaką do tej pory uzyskałem. Przy kwotach rzędu 400 – 500 zł. Jest to bardzo znacząca suma. Grzecznie podziękowałem i poprosiłem o wyjaśnienie na czym polega ubezpieczenie auto szyb. Szczerze mówiąc nawet mnie to zainteresowało, ale oczywiście można z niego skorzystać tylko w momencie kiedy jest tam ubezpieczone całe auto. Czyli w mojej sytuacji odpada, bo nie stać mnie na to, żeby przepłacać za ubezpieczenie. Jeszcze raz podziękowałem i wyszedłem. Cała moja wizyta trwała nieco ponad 20 minut.