Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Kiedy dziś rano jeździłem po centrum miasta i załatwiałem codzienne sprawy, w przerwie postanowiłem wstąpić do sklepu spożywczego, aby kupić coś do picia. Kiedy wysiadałem z samochodu zobaczyłem sklep Żabka, tuż obok parkingu i nie zwlekając udałem się na zakupy. Przed sklepem panował porządek, nie było widać żadnych śmieci czy nieczystości. Po wejściu zobaczyłem 2 pracowników, z których jeden zajmował się wykładaniem towaru, a drugi obsługą klientów. Były to panie. Generalnie sklepy tej sieci są otwierane w pomieszczeniach o niewielkiej przestrzeni, chodź są wyjątki. W przypadku tego sklepu, wielkość pomieszczenia jest na tyle mała, że mijanie się z innymi klientami chwilami jest bardzo trudne. Jest jednak urok tych sklepów, gdzie na niewielkiej przestrzeni można kupić najpotrzebniejsze rzeczy, nie czekając w kilometrowych kolejkach. W sklepie panował porządek, nie zauważyłem, aby brakowało jakiś produktów. Przyjrzałem się także kwestii porządku na pułkach, i w tym obszarze nie widziałem nic co odbiegało by od normy. Wziąłem interesujące mnie rzeczy i udałem się do kasy. Kiedy podchodziłem usłyszałem „Proszę”, podałem artykuły i usłyszałem, „Może czekoladę, mamy dziś w promocji tą i tą” i zobaczyłem jak Pani (niestety bez identyfikatora, w ciemnej firmowej bluzce polo) wskazuje na artykuły. Podziękowałem i podałem pieniądze. Ta prezentacja wyszła bardzo naturalnie i ciekawie wkomponowała się w obsługę, uważam, że było to dobre rozwiązanie. Cała moja wizyta trwała może 2 minuty, a obsługa przy kasie 30 sekund. Co warto zauważyć, była przeprowadzona sprawnie i miło. Nie mam wątpliwości, że przy nadarzającej się okazji wrócę do tego sklepu.