Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Mix electronics
Treść opinii: Sklep wyglądał schludnie i czysto. Ekspozycja dobrze poukładana i czytelna nie maiłem problemu ze znalezieniem produktów mnie interesujących, opisy cenowe dostarczyły mi także podstawowej wiedzy o produkcie.Lokalizacja poszczególnych grup produktowych była tak zorganizowana że bez trudu można było się zorientować gdzie znajdę produkty z danej grupy. Po chwili podszedł do mnie sprzedawca z chęcią pomocy, wyglądał schludnie i elegancko, był uśmiechnięty i uprzejmy ale dość oględnie opowiadał o produktach i szybko chciał przejść do finalizacji transakcji. Po mojej informacji zaprosił mnie do stanowiska gdzie pracownik miał mi przedstawić opcje zakupu na raty. Pracownik na tym stanowisku przyjął mnie w pozycji siedzącej z założoną nogą na nogę i w oględny sposób nie wykazując większego zainteresowania moją osobą przedstawił mi ofertę kredytowania zakupu. Sposób przedstawienia oferty niestety był przekazany w taki sposób, że nic z tego nie zrozumiałem i nie zapamiętałem, a także podczas przedstawiania oferty miałem wrażenie, że pracownik ma coś do ukrycia przede mną. Tłumacząc mi rodzaje kredytów jakie są dostępne cały czas siedział na fotelu w pozycji odchylonego oparcia do tyłu i miał założoną nogę na nogę czyli jak mnie przyjął tak kontynuował przez co miałem wrażenie że mnie lekceważy, co było jednym z powodów nie dokonania zakupu w tym sklepie. Podsumowując: sam sklep i jego ekspozycja wygląda bardzo zachęcająco, schludnie i ładnie, oraz oświetlenie sklepu dawało dawało przyjemny efekt w postaci lepszej widoczności oraz atrakcyjności towaru. Obsługa niestety sprawiła wrażenie, że jak wszedłeś to kup i idź w swoją stronę i nie zawracaj głowy. Dość oszczędnie dzielą się swoją wiedzą o produktach i niechętnie odpowiadają na pytania i obiekcje klienta,a w tej branży klient może mieć pytań wiele ponieważ specyfika sprzętu i wiedza są dość specjalistyczna i nie każdy takową posiada a ceny produktów z grup agd i rtv są dość znaczące i klient chce wyjść ze sklepu z poczuciem dobrze wydanym pieniędzy i dokonania trafnego wyboru oraz dobrze dobranego produktu do Jego potrzeb i tego iż zakupiony produkt bezawaryjnie posłuży Mu długie lata. Ja osobiście wychodząc z tego sklepu byłem zadowolony z tego, że tam nie dokonałem zakupu, bo nie zostałem ani przekonany do usług finansowych, które mogły by mi pomóc w dokonaniu zakupu, ani nie zostałem przekonany do tego iż oferowane przez sklep produkty spełnią moje wymagania. A na pewno miałem poczucie że nie jestem traktowany poważnie.