Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Korzystam z oferty PZU S.A. dotyczącej obowiązkowego ubezpieczenia OC pojazdu i tego dnia byłem w Olsztyńskim oddziale PZU celem uregulowania składki. Zaznaczam, iż w tym oddziale byłem po raz pierwszy i nie wiedziałem gdzie powinienem udać się w powyższej sprawie. Niestety nikt też specjalnie się mną nie zainteresował na cztery panie tylko jedna obsługiwała interesanta a pozostałe na mój widok zaczęły przeglądać papiery. Ustałem więc czekając, aż mnie ktoś poprosi niestety po pięciu minutach stania bez kolejki nie doczekałem się rezultatu i podszedłem do jednej z pań. Zostałem przyjęty z niezbyt zadowolonym wyrazem twarzy. Po wytłumaczeniu w jakim celu przyszedłem pani agent zaczęła wypełniać formalności nie przedstawiając żadnych nowych ofert i nie pytając mnie o nic. Ponadto w trakcie mojej obsługi zaczęła dyskusję o prywatnych sprawach z koleżanką ze stanowiska obok, debata była na tyle interesująca, że Pani agent nawet na chwilę przerwała moją obsługę by móc skupić się na tym co koleżanka jej mówi, po czym przeprosiła mnie i przystąpiła do dalszej pracy. Na koniec okazało się, że Pani agent nie ma jak wydać mi reszty nie pytając swoich koleżanek obok czy któraś ma rozmienić poprosiła mnie abym poszedł do pobliskiego sklepu i rozmienił pieniądze. Tak też uczyniłem i wróciłem aby zapłacić, a Pani agent wygodnie siedząc w fotelu powiedziała dziękuję. Myślę, że to nie ja powinienem te pieniążki rozmieniać a gdyby pobliski sklep był zamknięty to nie wykupiłbym OC bo Pani nie ma jak wydać resztę? Porównywałem ofertę PZU przed przyjściem do ich placówki i wiem, że jest dobra niestety nie dowiedziałem się tego od obsługującej mnie Pani agent. Pozostałem klientem PZU tylko dlatego, że nikt nie przebił ich oferty natomiast do ich placówki zajrzałem ostatni raz.