Opinia użytkownika: Patrycja_159
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Ostatnio zmuszona byłam, aby zostawić swój telefon n gwarancji, ponieważ popsuł się głośnik. Gdy poszłam do salonu Plus, nie było żadnego klienta dlatego od razu podeszłam do stolika, niestety zostałam potraktowana jak powietrze, Pan który tam siedział nie odezwał sie przez jakieś 5 min. W końcu usłyszałam "w czy mogę pomóc" starałam sie powiedzieć o co chodzi, ale ten Pan chyba stwierdzi,że ne musi mnie słuchać i dalej bawił sie telefonem oraz swoim komputerem. Na szczeście przerwał ta zabawę, wypełnił jakieś pariery wziął telefon, ale żadnego zastępczego telefonu nie dostałam i jak ja mam teraz korzystać ze swojego numeru??? Nic mi nie zostało wytłumaczone kiedy mogę się spodziewać telefonu z powrotem, na zadawane pytania odpowiedzi wymijające, dobrze,że chociaż dostałam potwierdzenie, iż mój telefon jest na gwarancji.