Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Interesował mnie zakup telefonu komórkowego wraz z abonamentem. Zaraz po wejściu do salonu zostałam grzecznie przywitana przez konsultanta, który przeprowadził ze mną krótką rozmowę na temat moich oczekiwań. Poprzez otrzymanie odpowiedniego numeru identyfikacyjnego zostałam skierowana do właściwego konsultanta. Rozmowa rozpoczęła się wywiadem, w trakcie którego konsultant spisywał informacje na temat przedmiotu mojej wizyty w salonie, dopytywał o szczegóły związane z używaniem telefonów komórkowych, rodzajem posiadanego abonamentu, moich oczekiwań w stosunku do rodzaju aparatu oraz wysokości abonamentu, jaki jestem w stanie płacić. Wywiad miał na celu sprecyzować moje potrzeby by dostosować produkt do moich oczekiwań. Następnie konsultant przedstawił mi oferty operatora zbliżone maksymalnie do mojego opisu, przedstawił również rodzaje telefonów, posiadających funkcje, które wymieniłam w trakcie wywiadu. Po skończonej rozmowie zostałam poproszona o przemieszczenie się do gabloty, gdzie konsultant pokazał mi modele telefonów wybrane przez niego, spełniające moje kryteria. Czas mi poświęcony był w pełni zadowalający, konsultant nie spieszył się, mimo że w kolejce oczekiwało już kolejnych kilka osób. Jego wiedza na temat posiadanej oferty była bardzo duża, przy naszej rozmowie opierał się nie tylko na posiadanych ulotkach, ale również swojej ogólnej wiedzy. Bardzo kompetentny, przygotowany przedstawiciel marki. Miły, sympatyczny, nie wywołujący żadnych negatywnych odczuć. Jego wygląd był w pełni profesjonalny, podobnie jak pozostałych pracowników oraz całego salonu. Oferta i asortyment zadowalający. Nie odczułam zachowań wymuszających na mnie kupienie czegokolwiek w salonie. Wizyta w pełni zadowalająca, zdobyłam informacje, których potrzebowałam.