Opinia użytkownika: Jolanta_135
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Do Banku AIG udałam się w celu założenia lokaty.Po 20 minutach oczekiwania w kolejce zostałam zaproszona do stanowiska mojego doradcy,który starał się rozpoznać moje potrzeby próbując dopasować do nich odpowiedni produkt.Przez cały czas obsługi doradca był ze mną w kontakcie wzrokowym okazując mi swoje zainteresowanie.Na wszystkie moje pytanie i wątpliwości otrzymałam jasne zrozumiałe odpowiedzi.W Banku byłam po raz pierwszy ale byłam mile zaskoczona.Wygląd placówki,krzesła dla klientów oczekujących na obsługę,sprawna obsługa przy okienkach kasowych i ubiór pracowników zasługują na pochwałę. Jedynie co należałoby poprawić to zarządzanie kolejką ponieważ w godzinach szczytu kolejki do stanowisk kasowych i do doradców kończą się przy drzwiach wejściowych i szczególnie starsi ludzie mają problem w zajęciu miejsca w odpowiedniej kolejce.W godzinach kiedy klientów jest najwięcej należałoby też uruchomić więcej stanowisk do doradców.W czasie mojej wizyty z 4-ech stanowisk czynne były 2 i z tego powodu 2-e osoby za mną zrezygnowały z oczekiwania ograniczając się do wzięcia ulotek.