Opinia użytkownika: Jolanta_135
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Do Centrum Likwidacji Szkód PZU udałam się w celu zgłoszenia szkody z tytułu ubezpieczenia NW.Po wejściu do placówki podeszłam do stanowiska wskazanego mi przez pracownika ochrony.Pracownik,który miał mnie obsługiwać przywitał się ze mną i poprosił o zajęcie miejsca ale zajęty był dokumentami poprzedniego klienta.Po ok 5 minutach zostałam poproszona o dokumentację dotyczącą zgłoszenia mojej szkody.Rozmowa pomiędzy mną,a pracownikiem była dwa razy przerywana przez innych pracowników.W trakcie obsługi byłam dokładnie informowana o wszystkich czynnościach wykonywanych przez obsługującą mnie osobę.Pracownica która mnie obsługiwała była schludnie ubrana w ciemną spódnicę i białą bluzkę z przypiętym identyfikatorem.Na koniec naszej rozmowy pracownik zapytał mnie czy jeszcze może w czymś pomóc na moją przeczącą odpowiedź pożegnał się ze mną.Sala obsługi klientów jest przestronna i czysta z kilkunastoma stanowiskami obsługi jednak klient nie ma tam poczucia intymności.W czasie pobytu wbrew swojej woli słyszałam rozmowy osób obsługiwanych po obydwu stronach stanowiska przy którym byłam obsługiwana co nie należało do przyjemności.Czas mojej obsługi wyniósł 20 minut.Zaletą Centrum jest duży parking i winda dla niepełnosprawnych mieszcząca się na zewnątrz przy schodach prowadzących na salę obsługi klienta.