Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Obserwacja dotyczy sposobu rozpatrzenia wystąpienia o likwidację szkód odniesionych w wyniku wypadku samochodowego. Przed rozpatrzeniem zgłoszenia należało wypełnić dużą liczbę przesłanych przez PZU formularzy, nie do końca zrozumiałych we wszystkich punktach przez osobę ubezpieczoną. Ubezpieczony zobowiązany był równiez do sporządzenia kilku egzemplarzy dodatkowych oświadczeń i pism, co łącznie zajęło kilka godzin czasu. Bardzo złożona i zbiurokratyzowana metoda rozpatrzania wniosków o uzyskanie odszkodowania. Obsługa telefoniczna w przypadku dodatkowych pytań i niejasności bardzo uprzejma i pomocna. Niestety do ubezpieczonego nie dotarło również pisemne zawiadomienie o decyzji PZU w sprawie przyznania odszkodowania.