Opinia użytkownika: Kaśka_1
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Nie byłam klientem osobiście, towarzyszyłam osobie, która była zainteresowana produktem Banku. Doradca podając do podpisu umowę oświadczył, że w tzw. pakiecie jest karta kredytowa. Klient nie chciał z niej skorzystać i poprosił o anulowanie tego "bonusu". Panie oświadczyła, ze musi podpisać również umowę na kartę, żeby skorzystać z pożyczki... Dopiero po mojej interwencji, ze w takim razie klient nie chce tej pożyczki okazało się, że w tym jednym przypadku można kartę z umowy wyłączyć i sprzedaż nie musi być wiązana... Pech Pań polegał na tym, ze sprzedając kartę i potem łaskawie ją wyłączając stroiły do siebie głupie miny i uśmiechy kiedy to "rzekomo" udało się ja dla nas wyłączyć. Klient, który się nie zna podpisuje umowę o kartę razem z pożyczką i w ten sposób pracownicy robią na nieświadomych niczego nabywcach plany... Ponadto, nieprofesjonalne jest klasyfikowanie klientów i sposobu ich obsługi ze względu na ich status materialny, wygląd zewnętrzny czy wysokość dochodu... Na szczęście inna placówka tego samego Banku była już zdecydowanie bardziej profesjonalna w obsłudze.