Opinia użytkownika: Michał_529
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Wybudować dom, posadzić drzewo, spłodzić syna… trzy rzeczy, które podobno musi zrobić w życiu prawdziwy mężczyzna. Jeśli jest, jak to się teraz modnie mówi, „staroświecki” to przed wykonaniem tych czynności znajdzie on wybrankę swego serca i… oświadczy się jej. Aby podjąć tę jedną z najtrudniejszych decyzji w życiu koniecznie musi jednak wcześniej odwiedzić sklep jubilerski. I tu pojawia się kolejny problem – bo jeśli chce zrobić jej prawdziwą niespodziankę to wyboru złotego krążka dokonuje sam – najczęściej bez znajomości dokładnego rozmiaru palca i gustu wybranki. Aby więc być przygotowanym na ewentualny zwrot czy wymianę pierścionka na inny (bądź też dopasowanie rozmiaru) zakochany desperat musi wybrać taki sklep jubilerski aby bez obaw mógł dokonać wstępnego zakupu z nadzieją na wykonanie którejś z wyżej wymienionych czynności. Aby więc dopomóc innym zakochanym postanowiłem (jako, że też należę do tego elitarnego grona) sprawdzić przyjazność obsługi wobec klienta w jednej z bardziej znanych sieci jubilerskich. Przepełniony miłością, nadzieją i uzbrojony w większą niż zwykle gotówkę pod ręką udałem się do Aparta na ul. Medweckiego 2 W pierwszej chwili najbardziej rzuca się w oczy różnica między sklepem firmowym a zwykłym jubilerem – średnio 100 zł na pierścionku. Szybko jednak można na własne oczy przekonać się z czego powyższa różnica wynika – oczywiście złoto to zawsze złoto ale jednak w wielkich sieciach takich jak Apart mamy ogromny wybór asortymentu – wzory, kolory, łączenie kolorów, materiałów etc. To chyba największa korzyść z dokonywania podobnych zakupów w dużych sklepach jubilerskich – wchodzisz do jednego i masz możliwość wyboru spośród szerokiej oferty nie tracąc czasu na chodzenie po różnych sklepach. Taka oszczędność czasu i wygoda wbrew pozorom są bardzo ważne gdyż niestety w większości mniejszych przedsiębiorstw ciężko znaleźć coś odpowiedniego… Prócz bogatego wyposażenia sklep wyróżnia się spośród innych kolejnym atutem – miłą, przyjazną klientowi obsługą, która doradzi, pomoże wybrać pierścionek (czy też inne świecidełko wedle potrzeb), wyrazi własne zdanie, poinformuje o promocjach, karcie stałego klienta i innych udogodnieniach mających na celu zwabienie „ofiary” w sidła częstych, drogich zakupów. Niestety każdemu zdarzają się czasem błędy czy drobne wpadki możliwe więc, że przyjdzie nam poczekać aż urocza pani podejdzie i zainteresuje się potencjalnym klientem. Ale to tylko drobny minusik wynikający najpewniej z zabiegania. A co jeśli zakupiony towar nam nie odpowiada? Nie musimy rwać włosów z głowy z powodu niefortunnej inwestycji – Apart stara się wyjść w tej kwestii klientom naprzeciw i uwzględnia wymiany produktów do tygodnia czasu jeśli nie zawierają żadnych śladów noszenia. Jak w większości sklepów towar wymienia się na inny o takiej samej bądź wyższej cenie (niestety nigdy nie zrozumiem dlaczego na tańszy nie). Mimo wszystko jednak trzeba pamiętać aby zakup przemyśleć gdyż zwroty nie są w ogóle przyjmowane. A co wtedy gdy pierścionek się podoba ale ma niewłaściwy rozmiar? Istnieje możliwość jego nieodpłatnego dopasowania. Niestety nie wiem dlaczego w kwestii pierścionków z diamentem sprawa jest trudniejsza – najpierw rzeczoznawca ocenia czy może podjąć się tego zadania co powoduje wydłużenie się czasu oczekiwania. Podsumowując – u zwykłego jubilera NIGDY nie można liczyć na tak olbrzymi wybór wyrobów, RZADKO na tak przyjemną fachową obsługę i NIECZĘSTO na możliwość wymiany czy dopasowania towaru do indywidualnych potrzeb. Jeśli więc szykujesz się do wielkich życiowych zmian i deklaracji z pewnością powinieneś odwiedzić ten sklep.