Opinia użytkownika: Alex
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Celem spotkania z agentem ubezpieczeniowym było wykupienie polisy na ubezpieczenie mieszkania. Umówiłam się z przedstawicielką firmy PZU na konkretną godzinę tj. na godzinę 17-tą. Specjalnie zaznaczyłam, że musi to być najpóźniej godzina 17, ponieważ później miałam umówione ważne spotkanie. Przedstawicielka obiecała być punktualnie. Niestety okazała się, że z tą punktualnością miała duże problemy. Zamiast na godzinę 17 stawiła się u mnie ok. godz. 17:30. Tłumaczyła się dużymi korkami w mieście. Bardzo cenię sobie punktualność więc tak duże spóźnienie bardzo mnie rozczarowało. Kolejne 20 minut zajęło nam dopinanie spraw wykupu polisy. Niestety przez te opóźnienia musiałam odwołać bardzo dla mnie ważne spotkanie. Na koniec przedstawicielka podziękowała za spotkanie i życzyła mi miłego dnia. Zupełnie chyba zapomniała o swoim półgodzinnym spóźnieniu.