Opinia użytkownika: Ewelina_64
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Z marcem br. utraciłam pracę, posiadałam kredyt w PKO BP na szczęście ubezpieczony od utraty pracy a moim ubezpieczycielem była firma PZU. Wszelkie formalności tj. wypełnienie i złożenie dokumentacji złożyłam w banku, w późniejszym etapie mój kontakt był telefoniczny z konkretną osobą. Była nią pani R. W. /PZU w Warszawie/ Roszczenie zostało uznane, jedynym minusem było to, że okres rozpatrzenia mojego roszczenia był dosyć długi przez co musiałam sama zapłacić chyba 2 raty kredytu, ale reszta bez zastrzeżeń. Kontakt, telefoniczny - przyjemny, bez problemu wystarczyło podać nr szkody i od razu uzyskiwałam konkretne odpowiedzi na zadane przeze mnie pytania, pani była tak uprzejma, że podała mi swój adres e-mail (oczywiście służbowy) abym przesyłała do niej zaświadczenia o tym, że jestem osobą bezrobotną (konieczność do wypłaty świadczenia). W ten sposób nie było już problemów z nieterminowym spłacaniem rat bo papierki nie przechodziły długiej drogi jakim był : BANK - POCZTA POLSKA - PZU, wszystko szło bezpośrednio do właściwej osoby a mi ułatwiło życie!