Opinia użytkownika: Hania_1
Dotycząca firmy: UPS
Treść opinii: Zamówiłam w pewnej firmie "coś" i wybrałam opcje dostawy przez kuriera. zgodnie z harmonogramem dostaw miałam otrzymać przesyłkę w dniu 18 września. tak więc od rana siedzę w domu i czekam. Przed 14 zadzwonił kurier i poinformował mnie, że ma dla mnie przesyłkę ale dostarczy mi ją dopiero w poniedzialek, bo niby nie mógł się do mnie dodzwonić wcześniej. na nic sie zdały moje informację, że cały czas siedzę w domu i nikt nie dzwonił na mój telefon. Pan poinformował, że już jedzie do domu i nie przywiezie mi przesyłki. Zadzwoniłam do siedziby firmy UPS z nadzieją, że mi wyjasnia dlaczego kurier tak postąpił. Jednak i tam chyba wszyscy zaczeli juz weekend i tylko zbyli mnie, że takie sa procedury i już. Nikt mi niczego nie wyjaśnił i nie rozumiem jakie procedury - że niby kurierowi się nie chce to nie dostarcza w tym dniu czy co? Pozostaje mi tylko wpisac tą firme kurierską na czarną listę, bo szkoda nerwów i czasu.