Opinia użytkownika: WIESŁAW_12
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Ładny.nowooddany odział GETIN BANK S.A. w Suwałkach,bardzo ładny,okazały wystrój wnętrza i pierwsze co rzuca się w oczy to brak windy /stanowiska usytuowane są na I piętrze/co w praktyce uniemożliwia korzystanie z usług banku przez osoby niepełnosprawne.Logicznie rzecz biorąc planując otwarcie placówki banku ,plan budynku powinien uwzględniać windę / tak jest w większości banków na nasazym terenie/.Pracownice choć ubrane schludnie przejawiają brak stosownych kompetencji do obsługi klienta.W trakcie "luźnej"rozmowy jedna drugą pyta o warunki udzielenia kredytu co wmojej ocenie jest niedopuszczalne.Ogólne warunki udzielania kredytów Panie obsługujące klientów powinne znać "jak amen w pacierzu".Informacje te konsultowano między sobą na odległość / stoisko - pokój socjalny?/ gdzie klient ze swoimi pytaniami nie czuje się anonimowo.To dyskryminuje w moich oczach wiarygodność i profesjonalizm banku zatrudniającego takie osoby,chociaż oferta banku może być nawet interesująca.