Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Mix electronics

Treść opinii: Trzy miesiące temu w sklepie Mix Electronics w Gdyni dokonałam zakupu aparatu cyfrowego marki Panasonic. W sklepie obsługiwał mnie Pan, który doskonale znał się na rzeczy, był bardzo pomocny, miły, znał się na większości sprzętach, które znajdowały się na terenie sklepu, tak mi się przynajmniej wtedy wydawało. Pytałam o odkurzacze, roboty kuchenne, żelazka i aparaty cyfrowe, chciałam zrobić rozeznanie jego wiedzy - wypadł w moim odczuciu bardzo dobrze. W końcu zdecydowałam się na aparat, wybierałam między dwoma markami - Canon i Panasonic. Pan stwierdził, że aparat Panasonic jest o niebo lepszym sprzętem niż Canon, ma więcej możliwości, ze więcej klientów decyduje się na ten sprzęt i są zadowoleni. Zdałam się na wiedzę i doświadczenie Pana, który mnie obsługiwał i zakupiłam Panasonica. Po kilku dniach użytkowania, okazało sie, że nie mogę nagrywać filmów z dźwiękiem, na czym mi bardzo zależało i o czym mówiłam przy zakupie. Ponieważ nie posiadał on tej funkcji, o czym zapewniała instrukcja oraz sprzedawca, wystąpiłam z reklamacją, uznając produkt za niezgodny z umową i po przyjeździe do sklepu zaproponowałam wymianę na posiadający ww. funkcje lub zwrot gotówki. Jakież było moje zdziwienie, kiedy usłyszałam, że za informacje zawarte w instrukcji ponosi odpowiedzialność producent i proponuje się bezpośrednio do niego w tej sprawie zgłosić. Swojego udziału natomiast jako sprzedawca w całej tej sprawie nie dostrzegł. Nie było mowy o zwrocie produktu lub też wymianie na inny. Bardzo mnie to zdenerwowało. Tak właśnie wygląda egzekwowanie swoich praw gwarancyjnych w Mixie, gdzie szacunek do klienta jest przejawiany tylko do momentu zawarcia transakcji. Zastanawiam się tylko czy uzyskiwane w ten sposób korzyści pokrywają niewątpliwie ponoszone koszty. Nie zawitam do tego sklepu już więcej, uważam, że w dzisiejszych czasach jest dość duża konkurencja, i inne sklepy będą zadowolone, że konkurencja jest nieprofesjonalna i traci na ich rzecz klientów.