Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Chciałem się ubezpieczyć z PZU Złota Jesień. Niestety po pierwszym spoktaniu, podpisaniu umowy, okazało się, że wypałniłem zły formularz (wina pzu) i musiało być spotkanie następne w celu wupełnienia nowego. Następnie po miesiącu oczekiwania otrzymałem informacje, iż muszę udaćsię na badania (typowe dla ubezpieczeń na życie). Wybrałem się więc na owe badania (nikt mi nie oferował transportu jak to jest np w ING), Minał nastęny miesiąc, gdy starałem się dowiedzieć, co z wynikami, kiedy polisa itp. Niestety zamiast jakiejkolwiek informacji (w centrali) otrzymałęm pismo, iż muszę się udać na ponowne badania uzupełniające... W tym momencie, ponieważ minęły już2 miesiące!!! zrezygnowałem z usługi i jedyne co dobre, to faktycznie otrzymałęm zwrot pierwszej składki na konto. W porównaniu z obsługą ubezpieczeniowąnp w ING lub AVIVA, gdzie takie rzeczy (z abadaniami nawet dwukrotnymi) załatwia się w tydzień, dwa miesiące przy PZU to skandal... Pozdrawiam!