Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Kilka dni przed sfinalizowaniem zakupu motoroweru zaczęłam dzwonić po różnych firmach ubezpieczeniowych, żeby dowiedzieć się ile wyniesie mnie OC tego pojazdu. Z tego co słyszałam PZU było najtańsze, ale na wszelki wypadek odwiedziłam kilka firm lub zadzwoniłam do nich. Wszędzie składka wychodziła podobnie, najtaniej mi wyszło w HDI, ale postanowiłam na koniec zadzwonić do PZU. No i tu zaczął się problem. 15 minut szukałam internecie jakiegoś kontaktu do przedstawiciela PZU w Puławach, a tu niespodzianka - na różnych stronach podane różne numery i żaden nie jest prawidłowy. Gdzie nie zadzwonię, tam w słuchawce słyszę "nie ma takiego numeru". Pomyślałam - no piękną sobie robią reklamę, większość ludzi szuka numerów do różnych firm w internecie, ilu oni przez to tracą klientów. Kiedy znalazłam w końcu jakiś numer "aktywny" nikt nie odbierał. Dzwoniłam kilka razy - to samo. Kupiłam skuter, ubezpieczyłam go w HDI. Z ciekawości zadzwoniłam jeszcze raz do PZU. Tym razem ktoś odebrał. Pani przez telefon policzyła mi składkę, okazała się trochę tańsza niż w HDI, ale nie żałuję. Po takim wstępie nie ubezpieczyłabym się w PZU w obawie, że gdyby coś się stało byłaby szansa, że znowu komuś nie będzie się chciało podnieść słuchawki, albo znowu zmienią numer. Potrzebuję firmy, która dba o klienta, a nie bazuje na wizerunku sprzed lat. Tyle mogę powiedzieć na podstawie rozmowy telefonicznej. Może to niewiele, ale myślę, że wystarczająco by zniechęcić potencjalnego klienta.