Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Weszłam do sklepu w celu zakupu wiatraka na biurko, który akurat miał być w promocji. Cena była bardzo korzystna, więc po przeczytaniu informacji o promocji rozpoczęłam poszukiwanie tego wiatraka w sklepie. Kiedy już go znalazłam okazało się, że już ich nie ma (był pierwszy dzień promocji). Po odnalezieniu kogoś z personelu dowiedziałam się, że będą jeszcze jutro. Następnego dnia udałam się ponownie do sklepu - wiatraki były. Nie można było po prostu zabrać go do kasy, bo wiatraki nie dość, że były do samodzielnego montażu, to jeszcze pakowane po dwa w jedno pudełko. I znów ciężko było odnaleźć kogoś kto odpowie mi na kilka pytań odnośnie montażu i eksploatacji urządzenia. Do pana, który montował - kolejka. Pytałam 3 sprzedawców, niestety każdy odpowiadał mi, że jest z innego działu.. Zaczęło mnie to irytować. W końcu podeszła do mnie jedyna pracująca na salonie dziewczyna i pomogła ze wszystkim. Powiedziała uczciwie o kilku niedociągnięciach tego wiatraka i jak sobie z tym poradzić, jak go złożyć i ogólnie wg mnie uratowała honor tego sklepu. Już wiem, że zawsze jak tam coś kupuję, a kupuję w sklepach z urządzeniami RTV i komputerami bardzo często, to mam się zgłosić do niej, bo ona zawsze pomoże, w przeciwieństwie do reszty personelu. Udało mi się wiatrak zakupić, a złożyłam go w domu (chociaż nie było to proste bo każda śrubka była osobno i nie było instrukcji obsługi). Podsumowując w sklepie najbardziej razi to, że pomimo pracujących tam kilku/kilkunastu osób ciężko znaleźć kogoś, kogo można o cokolwiek zapytać.