Opinia użytkownika: Patrycja_163
Dotycząca firmy: Esprit
Treść opinii: Personel wita każdego klienta wchodzącego do sklepu, a także żegna przy wyjściu, chętnie udziela odpowiedzi na zadawane przez klienta pytania dotyczącze asortymentu w sklepie, stara się doradzić klientowi w wyborze, jednocześnie oprowadza klienta po całym sklepie przedstawiając mu najnowszą kolekcję. Wszyscy pracownicy w sklepie ubrani są w jednakowe czerwone bluzki i każdy z pracowników posiada widoczną plakietkę z imieniem. W sklepie jest czysto i na większości półkach widać uporządkowane ubrania. Asortyment sklepu jest dosyć duży- posiadają odzież dla kobiet, mężczyzn i młodzieży, a także obuwie i wszelkiego rodzaju dodatki. W czasie pracy sklepu jest zbyt mała ilość personelu, która przy dużej ilości klientów nie jest w stanie każdemu doradzić. Wystawy sklepu same w sobie są mało zachęcające, nie posiadają nic co przyciagą klienta do odwiedzin sklepu. Ceny asortymentu są zróżnicowane, lecz w większości są to kwoty powyżej 100 zł- sklep nastawiony jest na klientów z zasobnymi portfelami.