Opinia użytkownika: Katarzyna_1142
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Złożyłam wizytę w jednym z punktów obsługi klienta PZU w celu znalezienia informacji nt. ubezpieczenia w czasie podróży wakacyjnej. Przed wejściem zwróciłam uwagę na czystość panującą przed budynkiem, nie budziła zastrzeżeń. Weszłam do pomieszczenia. Początkowo nie wiedziałam gdzie mam skierować swoje kroki. Dlatego też stanęłam na środku, jednak widząc moją zakłopotanie, jedna z pań tam pracujących spytała się mnie " W czym mogę pomoć?". Podeszłam do biurka, Pani powiedziała bym usiadła, przedstawiłam moją sprawę, z którą przyszłam. Powiedziałam, iż interesuje mnie ubezpieczenia na czas wyjazdu na wakacje, podałam termin i państwo, Pani spytała się na jaką kwotę ma opiewać ubezpieczenie, udzieliłam odpowiedzi. Pani rzeczowo i konkretnie udzieliła wyczerpujących odpowiedzi. Byłam zadowolona z obsługi. W międzyczasie gdy rozmawiałam z Panią rozglądałam się po pomieszczeniu. Na stojakach stały ulotki, biurko było czyste jak również podłoga