Opinia użytkownika: Stokrotka
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Późnym wieczorem zadzwoniłem na infolinię PZU w celu obliczenia stawki OC za samochód. Numer znalazłem dosyć łatwo na stronie internetowej PZU. Po odsłuchaniu przez kilkadziesiąt sekund opcji wyboru przedstawianych przez automat, połączyłem się bardzo szybko z konsultantką, która po przedstawieniu się, zadała mi od razu pytanie o wiek samochodu i dowiedziawszy się, że ma on więcej niż 10 lat, przekierowała rozmowę do koleżanki. Rozmowa zaczęła się po 2 sygnałach również od przedstawienia się. Nastąpiła seria rzeczowych, ale suchych i szybkich pytań: wiek, pojemność, kod pocztowy itp. Czuć było rutynę, zmęczenie i to że są one powtarzane po raz 1001. Konsultantka zaproponowała dodatkowo ubezpieczenie NW i podała orientacyjną wysokość składki. Na pytanie jak i gdzie mogę zawrzeć umowę dowiedziałem się, że wszędzie, tj. u agenta i w placówkach. Nie poproszono mnie o zostawienie danych kontaktowych, nie podano gdzie w mojej okolicy jest najbliższa placówka. Uzyskałem suchą informację ale brak było jakiejkolwiek zachęty do skorzystania z usług. Ogólnie odniosłem wrażenie że firmie PZU niezbyt zależy na zawarciu ze mną umowy ubezpieczenia OC. Poczułem się jak petent w urzędzie, a nie jak klient w firmie.