Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Relay
Treść opinii: Chciałam i musiałam wejść do kiosku. Niestety nie było to możliwe ponieważ był on zamknięty. Na drzwiach od wewnątrz była pozioma kartka formatu A-4,mocno podniszczona i krzywo wetknięta za plastikowy prostokąt stanowiący miejsce ekspozycji gazety ,, Fakt,, z wydrukową na komputerze informacją: ,,Chwilowo nie czynne-przepraszamy” Myślę sobie chwila to chwila tyle mogę poczekać. Gdy jednak po upływie ok. 10 minut nadal nikt się nie pojawia i salon nadal jest zamknięty, rezygnuję. W środku światła zgaszone i nie widać pracownika (pracowników). Brak informacji o przyczynach zamknięcia jak również o jakiś stałych, cyklicznych przerwach w jego działalności. Godziny otwarcia są umieszczone w prawym dolnym rogu szyby przy drzwiach. Przedstawione są graficznie, poprzez zaznaczenie czerwonym paskiem punktu wspólnego godziny i dnia tygodnia. Jest to mało czytelne same w sobie. Mała czcionka i niski poziom ulokowania tej tabliczki powoduje że trzeba się schylić i mieć sokoli wzrok. Obok bardziej z lewej strony są dane teleadresowe właściciela tej sieci kiosków (HDS Polska Sp. z o.o..).