Opinia użytkownika: Joanna_162
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Na początku sierpnia miałam kolizję drogową, sprawca ubezpieczony był w PZU. Natępnego dnia zgłosiłam szkodę telefonicznie i tu niestety mały minus - Pani przyjmująca zgłoszenie miała wadę wymowy (chyba "francuskie R"). Niestety utrudniało to rozmowę, ja kilka razy musiałam prosić o powtórzenie pytania, Panią to w pewien sposób irytowało, na szczęście po kilku moich zapytaniach Pani zaczęła mówić wolniej i trochę wyraźniej, poza tym większych zastrzeżeń nie mam, Pani bardzo szczegółowo wyjaśniła mi jakie dokumenty mam przedstawić Rzeczoznawcy oraz przedstawiła dalszy tok postępowania. Po 3 dniach zjawił się rzeczoznawca, zaopatrzony w laptop, skaner, aparat itp. Kompetentny, komunikatywny, punktualny o miłej aparycji rzeczowy fachowiec. Na miejscu skompletował wszystkie niezbedne dokumenty, przedstawił swoją opinię. Po kolejnych 3 dniach zadzwoniła Pani (bez zastrzeżeń) z informacją o mozliwości rozliczenia szkody. Pieniądze zostały przelane na moje konto następnego dnia. Całkowity czas obsługi niecały tydzień (wszystko zgodnie z ustalanymi terminami a nawet szybciej), bez konieczności mojej wizyty w PZU na Obornickiej ponieważ z wszelkich formalności, które miałam tam załatwić, wyręczył mnie Rzeczoznawca. Jestem zadowolona z przebiegu oraz sposobu postępowania. POLECAM