Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Dokonałam zakupu telefonu komórkowego My Phone 8810 TV. Ocena względnie dostateczna, akurat przy tym zakupie jakości obsługi i kompetencji pracowników nie dane było mi poznać. Wiedza personelu tak naprawdę nie miała znaczenia, znałam produkt wiedziałam po co przychodzę. Aczkolwiek nie pogardziłabym dodatkową dobrą radą profesjonalisty. Z uwagi na sporą ilość Klientów przy stanowisku z tel. komórkowymi, a małą liczbą Doradców nikt z obsługi nie zainteresował się moją osobą. Telefon zamierzałam zakupić poprzez system ratalny, więc udałam się do odpowiedniego stanowiska po potrzebny dokument. Jedyna osoba odpowiedzialna za to zadanie, niestety zajęta była obsługą innego Klienta, więc zmuszona byłam zaczekać. Po 5 min uśmiechnięty i miły Pan wreszcie podszedł i wydrukował co potrzeba (przynajmniej jego przyjazne nastawienie rekompensuje czas). Oczekując na decyzję Banku, przeszłam się po działach w poszukiwaniu radia samochodowego. Tutaj również nikt z obsługi nie raczył zapytać "czy w czymś mógłby pomóc", najwidoczniej nie sprawiam wrażenia wartego uwagi Klienta. Co niestety może być mylące. Radia ostatecznie nie kupiłam, potrzebowałam tylko lub "aż" radio z odtwarzaczem mp3 nie skompresowane hifi z DVD połowy wartości mojego skromnego samochodu ;) Z telefonu jak najbardziej jestem zadowolona, asortyment jak przystało na MM jest zadowalający. Z obsługą trochę gorzej, jednak nie zniechęci mnie to do ponownych zakupów.