Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Po szkodzie komunikacyjnej - uszkodzenie tylnej części samochodu z winy osoby korzystającej z ubezpieczalni PZU, zgłoszenie telefoniczne szkody przebiegło szybko i bezproblemowo - zajęło max 5 min. Osoba przyjmująca telefonicznie informacje o szkodach była rzeczowa i dokładne. Bez problemu przyjęła zgłoszenie, dobrze zanotowała straty. Po podaniu wszystkich danych i formy uszkodzenia samochodu, osoba obsługująca infolinie wyznaczyła konkretny termin (dzień i godzina) odpowiedni dla osoby poszkodowanej na przyjazd do centrali jednostki w celu oszacowania strat. Na miejscu wszytskoprzebiegało szybko i sprawnie. Wszystkie nei zbedne dane były już zebrane po rozmowie telefonicznej. Ubezpieczyciel bezproblemowo uznał wszystkie straty, które wniknęły w czasie kolizji. Straty zostały rozpatrzone przez PZU bardzo szybko. W 2-3 dni po zgłoszeniu pieniądze były już na koncie w kwocie bardzo korzystnej dla poszkodowanego.