Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Wykonana obserwacja polegała na połączeniu się z infolinią PZU i uzyskaniu informacji na temat wysokości składki ubezpieczenia komunikacyjnego OC. Połączenie nastąpiło około godziny 14.50. Rozmowa z konsultantem trwała około 7 minut. Po uzyskaniu połączenia z infolinią firmy i wybraniu właściwej cyfry z automatycznego menu, połączony zostałem z działem ds. obliczania składek. Konsultant odebrał telefon po jednym sygnale i powitał mnie słowami "Dzień dobry", podał swoje imię i nazwisko oraz zapytał "W czym mogę pomóc?". Po przedstawieniu przeze mnie sprawy, z którą zadzwoniłem, pracownik poinformował, że poprosi mnie o udzielenie odpowiedzi na jego pytania, co zajmie tylko kilka minut. Po każdej mojej odpowiedzi konsultant sygnalizował, że mnie słucha, używając słowa "mhmm". W trakcie rozmowy konsultant z własnej inicjatywy powiadomił mnie, że w pakiecie, razem z ubezpieczeniem OC, jest promocyjnie ubezpieczenie PZU Auto Pomoc w wersji Komfort oraz wyjaśnił na czym owo ubezpieczenie polega. Po udzieleniu odpowiedzi na wszystkie pytania, konsultant poinformował mnie, że powoli kończy obliczanie składki i prosi w związku z tym o chwilę cierpliwości. Następnie dowiedziałem się o prognozowanej wysokości składki ubezpieczenia. Na koniec rozmowy konsultant zaproponował przesłanie propozycji dotyczącej ubezpieczenia OC na mój adres mailowy. Połączenie pracownik infolinii zakończył słowami: "Gdyby pojawiły się jakieś pytania, to zapraszam. Do usłyszenia". Cała rozmowa utrzymana była w uprzejmym tonie. Rozmówca używał często słów: "pan", "proszę", "dziękuję". Wypowiadał się kulturalnie, jasno i z zaangażowaniem. Wykazał się przy tym dobrą wiedzą produktową, bez wahania prezentując ofertę.