Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: UPS
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy firmy kurierskiej UPS Polska z którą miałam styczność przez rok odbywając staż w pewnej firmie. Byłam wtedy odpowiedzialna m.in. za wysyłkę i odbiór paczek kurierskich. A więc: przesyłki ZAWSZE dochodziły w stanie nienaruszonym, na czas, klient ma stały dostęp do monitorowania swojej przesyłki (miejsca gdzie aktualnie przebywa) zarówno przez internet jak i prze infolinie. Bardzo dobry kontakt z kurierami, z moich rozmów z nimi jasno wynika że ewentualne problemy wychodzą przez klientów; nie podają nr kontaktowych, niedokładny, błędny adres itp Również rozmowy na infolinii zawsze wypadały dobrze, osoby które udzielały mi informacji zawsze były cierpliwe i pomocne. Tylko raz zaszła pomyłka w zamówieniu listów przewozowych ale nie istotna. Nie przysłano tzw. kangurków czyli folijek na karty przewozowe ale gdy je domówiłam były u mnie na drugi dzień. Polecam tą firmę, miałam styczność z wieloma firmami kurierskimi ale współpraca z UPS przebiegała najsprawniej.