Opinia użytkownika: AGNIESZKA_663
Dotycząca firmy: DEK Meble
Treść opinii: notatka dotyczy sklepu meblowego DEK Meble. Sklep znajduje sie na naprade dużej powierzchni i składa się z kilku osobnych budynków, ale informacja jest niesty jednai wspólna dla wszystkich. Osoby w niej pracujące maja za zadanie jednoczesnie odbierać telefony o obsługiwac tłoczącvych się klientów chcacych zasiegnąć informacji oraz przyjmować zamówienia na meble. Efekt jest taki ze nie można się tam dodzwonić - nikt nie odbiera telefonu- bo nie ma na to czasu. Wokłó pan w informacji nieustanie tłoczą się klienci- bo niektóre katalogi dostępne są tylko u nich - a ceny i rzomiary tezba wyszukiwac w komputerze. a Dodatkowo część kielntów czeka za warcoe umowy. Tłok i bałagan to dwa najtrafniejsze okreslenia tego się tam dzieje. Jest to bardziej uwaga do pracowdcy niż do pracowników, wiec moze szefoiwe firmy powinni pomysleć o powiekszeniu działu informacji, zatrudnieniu tam wiekszej liczby osób i stałym przyporządkowaniu kogo s do udzielania informacji telefonicznej. Dla mnie to byłaby ważna zmiana na lepsze, bo próbowałam się tam dodzwonic ponad tydzień. A w końcu zmuszona byłam udać sie na drugi koniec miasta po jedną informację. Uważam to za nadużywanie zaufania klientów i brak szacunku dla nich. Jedyne co mozna tu ocenic na plus to stosunek pracowników do klientów- panie pomimo natłoku pracy są sympatyczne i usmiechniete . Wprawdzie chetnie służą pomocą, ale jeśli czgos nie wiedzą lub trzeba jakiegoś mebla poszukac w katalogu to odsyłają do informacji i wtaedy ladujemy w kolejce pełnej zniecierpliwionych klientów.