Opinia użytkownika: Justyna_425
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Zbliżał mi się koniec dwuletniej umowy na internet blueconnect. Nie chciałam jej przedłużac. Pojechałam do autoryzowanego salonu w Magnolii, z zachowaniem odpowiedniego terminu rozwiązania umowy, żeby nie przeszła w umowę na czas nieokreślony. Dostałam potwierdzenie, że stawiłam się tego i tego dnia, że złożyłam odpowiednie dokumenty, że sprawa zakończy się tak jak chciałam, czyli umowa po 2 latach przestanie obowiązywac. Jednak przychodziły kolejne rachunki, więc coś było nie tak. Wstąpiłam przy okazji do salonu ery w Arkadach Wrocławskich i tam mi pani powiedziała, że ja nic takiego nie złożyłam, bo ona w systemie nic nie ma, i że teraz umowa przeszła mi w tą na czas nieokreślony. Natychmiast pojechałam do Magnolii złożyc reklamację i zapytac jakim cudem to się stało- "bałagan w papierach". Reklamację mi uznali, ale musiałam poczekac chyba z miesiąc na decyzję. Na szczęście wszystko dobrze się skończyło, ale przez bałagan w salonie w Magnolii miałam trochę problemów.