Opinia użytkownika: Justyna_425
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Z usług "Multimedii" skorzystałam ze względu na to, że tylko oni w moim bloku oferowali dostęp do internetu i telewizję kablową. W pierwszym mieszkaniu działało to bez zarzutu. Gorzej już było jak potrzebowałam zmienic mieszkanie. Szybko dowiedziałam się, że w następnym mieszkaniu, jakie będę wynajmowała, Multimedia również świadczy usługi. Próbowałam przez infolinię, żeby nie jeździc do biura obsługi z jednym pytaniem, dowiedziec się czy zwyczajnie przeniosą mi sygnał pod inny adres. No niestety, Nie dodzwoniłam się, mimo tego, że numer w internecie podany. I rzeczywiście - odwiedzając biuro obsługi zauważyłam,że żadnemu pracownikowi nie zależy na tym, żeby odebrac jakikolwiek telefon. Sygnału nie przenoszą, więc musiałam zerwac umowę na starym mieszkaniu i podpisac nową w kolejnym. Umowę taką podpisałam w listopadzie 2007 roku. Była to umowa na czas określony, więc zależało mi, żeby czas umowy płynął. Otrzymałam informację od firmy, że do bazy zostałam wprowadzona w marcu 2008, w związku z czym czas umowy mi się przesunie o te 5 miesięcy, które myślałam, że mam już z głowy. Oczywiście zapytałam: "dlaczego?". "Bo mamy taki bałagan w papierach..."