Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Problem dotyczył zmiany danych w ubezpieczeniu spowodowanym dopisanie współwłaściciela w dowodzie osobistym. PO podejściu do okienka podpisanego ubezpieczenia OC okazało się, że powinnam stać w kolejce do innego okienka. Gdy już udało mi się dostać do Pani, która miała załatwić sprawę otrzymałam 3 formularze do wypełnienia co zajęło mi znowu bardzo dużo czasu. Pani sprawdziła formularze wprowadziła do komputera i .. coś się stało na szczęście nie z mojej winy, ale do pomocy w rozwiązaniu tego problemu zostały wezwane kojne dwie Panie z innych okienek. Pozostali klienci byli bardzo zdenerwowani Panie nie wiedziały jak rozwiązać problem, w końcu do okienka podszedł kierownik i rozwiązał problem "jednym kliknięciem myszki", przeprosił mnie za to zamieszanie. Z tego co wiem ta procedura powinna trwać chwilkę mnie zajęło to ok. 40 minut. Panie nie poinformowały, że do wypełniania będą nowe formularze odsyłały z okienka do okienka i nie potrafiły rozwiązać jakiegoś "banalnego" problemu. Plus za zachowanie kierownika.