Opinia użytkownika: Piotr_348
Dotycząca firmy: UPS
Treść opinii: Moja przygoda z firmą kurierską UPS zaczęła się od szybkiej potrzeby wysłania paczki kurierem. Szybko sięgnąłem pamięcią, jakie znam firmy kurierskie. Padło na UPS szybko wstukałem „UPS Wałbrzych” w wyszukiwarce w Internecie i od tego momentu zaczęły się problemy, ponieważ wyskoczyły dwa adresy: - "UPS Polska" Sp. z oo Ludowa 63, Wałbrzych - 74 843 96 93 - "UPS Polska" Sp. z oo Starachowicka 1, Wałbrzych - 50 016 14 00 Szybko zanotowałem oba myśląc, że firma ma dwie siedziby. Udałem się pierw pod pierwszy z adresów i tu mnie zaskoczyło ani żadnego śladu po firmie UPS po chwili szukania zapytałem się paru osób czy jest tu ta firma nikt o niej nie wiedział. Więc pomyślałem, że pojadę pod drugi adres. Po zjawieniu się na miejscu nie było żadnej tabliczki informującej jak trafić do firmy. Po dłuższym błądzeniu wreszcie dojechałem. Dojazd był tragiczny droga do siedziby firmy wyglądała jak jedna wielka dziura! Gdy już dotarłem do siedziby okazało się, że Panie wykonujące swoją pracę były bardzo zajęte i ciągle „latały” i odbierały jakieś telefony. Moim zdaniem zerowe zainteresowanie klientem. Po dłuższej chwili wreszcie podeszła do mnie jakaś Pani i musiałem wypełnić parę druczków tu wytłumaczono mi jak mam to dokładnie zrobić. Po wypełnieniu papierów oddałem paczkę, którą ja zauważyłem przez okno na hali nie traktowano z ostrożnością. Przyszedł czas na zapłatę i tu znowu problem cena za wysyłkę była o wiele zawyżona niż ta, jaką wyliczyłem sobie w Internecie na stronie UPS cóż musiałem już zapłacić.