Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Przychodnia Arnika
Treść opinii: Mój zakład pracy skierował mnie do przychodni w celu otrzymania zaświadczenia lekarkiego. Chciałam potwierdzić telefonicznie czy jest jeszcze obecny lekarz Medycyny Pracy. Pani rejestratorka przekazała mi informację, że jeżeli chcę coś załatwić to mam się spieszyć bo lekarz zaraz wychodzi. Na miejscu okazało się, iż na wywieszcze jest napisane informacja o dyżurze lekarza do godziny 18. Niestety Pani doktor była opryskliwa, odmówiła wykonania badania stwierdzająć że 'ona tego wcale nie musi zrobić'. Dokonała mi tylko pomiaru ciśnienia [180/110] i wypuściła z gabinetu. Tym samym złamała wszelkie procedury, bo jak można wypuścić pacjenta który ma takie nadciśnienie? W niedługim czasie [27 maja] musiałam znowu udac się do Lekarza Medycyny Pracy w tej samej przychodni. Pani rejestratorka wprowadziła mnie w błąd co do godzin przyjmowania pacjentów, miałam być rano a lekarz przyjmował po południu. Te błędne informacje za każdym razem podawała ta sama osoba.