Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Zostałem telefonicznie poproszony o zgłoszenie się w PZU, gdyż pracownica chciała sprostować moje zniżki OC, gdyż w dniu 2.09. ubezpieczałem tam samochód mój marki Peugeot. Po moim zgłoszeniu się do placówki, przy stanowisku były dwie panie, z których tylko jedna obsługiwała klientów/przede mną dwie osoby-panie/. Podszedłem do tej pani, która nie obsługiwała klientów, a ta poinformowała mnie, że muszę zgłosić się do pani obok. Miała identyfikator z imieniem Amelia. W wieku ok. 26 lat, włosy dłuższe do ramion, czarne, bardziej krępej budowy ciała. Odpowiedziała, że należy coś sprostować i kazała czekać. Okazało się, że u mnie było wszystko w porządku tylko w PZU te obniżki nie zostały wprowadzone do systemu. Odniosłem negatywne odczucia z pobytu w PZU. Nie było konkretnego słowa"przepraszam" i stwierdzenia, że wina była z ich strony, tylko takie ogólne mówienie, że wszystkie dane muszą być zgodne. Mogłem więc być obsłużony szybko i bez kolejki. Nie ze swojej winy musiałem długo czekać, ok. 15 min.