Opinia użytkownika: WIOLETTA_59
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: tego banku nie poleciłabym nikomu kogo lubię. Znajoma wzięła w banku kredyt samochodowy, ze spłatą jednej raty, przez cały okres spłaty spóźniła się 7dni. Otrzymała wezwanie z firmy windykacyjnej, zapłaciła koszty, które były w nim zapisane, ale okazało się ze to nie wystarczyło na pokrycie i wowczas bank, zamiast przysłac pismo o niedopłacie w kredycie wpisał koleżankę do BIK-u z informacją że ma 160zł niedopłaty, która wynikała z opóżnienia raty w grudniu. Mało tego, na infolinii w Santanderze, codziennie telefon odbierał kto inny, i codziennie mówili co innego. Koleżanka zapłaciła niedopłatę, o której dowiedziała sie nie z Santandera, ale składając wniosek w innym banku.Jakież było jej zdziwienie, kiedy Pani w banku, w którym starała się o kredyt na zakup działki powiedziała, że nie otrzyma kredytu ponieważ została wpisana do BIK-u. Przez dwa miesiące dzwoniła i pisała pisma do santandera, z prośbą o aktualizację danych zamieszczonych w BIK. W końcu, po wielkich trudach i awanturach na infolinii bank zaktualizaował dane.Ale niesmak pozostał. Daltego tego Banku osobiście nie polecę nikomu ze znajomych.