Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RUCH S.A.
Treść opinii: Musiałam kupić bilet miesięczny ZTM. Ponieważ było to planowe działanie wychodząc z domu zabrałam starą kartę miejską i z nią udałam się do kiosku gdzie jak pamiętałam na pewno ją ,,doładuję”. Miły i uśmiechnięty sprzedawca, przywitał się od razu, a gdy podałam mu bilet sprawnie przeprowadził transakcje jego doładowania na 30 dni. Wraz z kartą dostałam potwierdzenie zakupu z terminala z podaną kwotą, rodzajem i ilością dni jaką bilet będzie ważny. Podczas pierwszej aktywacji która odbywa się poprzez zbliżenie karty do kasownika już w autobusie, obyło się też bez niemiłych niespodzianek. Szybko (nie było klientów), bezproblemowo i z uśmiechem- taki standard obsługi powinna reprezentować każda firma i każdy w niej zatrudniony pracownik.