Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Aquapark Sopot
Treść opinii: Odwiedziliśmy z żoną strefę saun. Miłe miejsce. Dobrze wyposażone i sprawiające wrażenie względnie czystego. Wystąpił jednak problem. Problem zachowania obsługi. Jedną z saun, które odwiedzaliśmy była sauna błotna. Pani z obsługi wprowadziła nas do środka i przedstawiła rodzaje błota stosowane w trakcie zabiegu. Następnie zapowiedziała, że możemy spokojnie cieszyć się zabiegiem, że nikt nie będzie przeszkadzać i jedyną osobą, która przyjdzie będzie ona, gdy będzie wyłączać saunę. Do sauny chodzi się po to, by odpocząć i zregenrować siły. Do zachowań niedozwolonych etykietą należy głośne zachowanie i przeszkadzanie. W chwilę po tym jak pani wyszła zaczęliśmy nakładać warstwę błota starając się uniknąć pomyłek (każda kupka do innej części ciała). Cieszyliśmy się przez chwilę spokojem i relaksem. Chwilę - bo po niespełna minucie pierwszy raz otworzyły się drzwi i ktoś z pracowników wszedł do pomieszczeń komplesku tej sauny grzebać w szafkach. W chwilę po wyjściu pierwszego pojawił się drugi pracownik. Nie wiem, czy to ten, czy może byli jeszcze następni, ale ostatni nawet nie zamknął dobrze drzwi zewnętrznych. Jakkolwiek dyskomfort wywołany pielgrzymkami do szafek kretyńsko zlokalizowanych wewnątrz kompleksu minął po wejściu do właściwego pomieszczenia sauny, to niezadowolenie z jakości obsługi i niskich standardów zachowań personelu powinno być rozważone przez zarząd firmy celem zmiany procedur i lokalizacji szafek. Inną rzeczą jest to, że personel zachowuje się zbyt głośno. Relaks w pomieszczeniu do tego przeznaczonym jest niemożliwy. cały czas słychać głośne głosy z pobliskiej recepcji.