Opinia użytkownika: Roman_1
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: W banku PKO BP mam konto. Od kilku lat mam dostęp i korzystam z bankowości elektronicznej - internetowej. W każdej chwili mogę wszelkie nowości zobaczyć i mogę się z nimi zapoznać. Ponadto bank ma mój adres internetowy i ekstra informacje może przesłać na moje konto e-mail. W dniu dzisiejszym dzwoni do mnie bardzo uprzejma Pani z informacjami na temat „ekstra pożyczki”? Informuje mnie, że bank zna moją zdolność kredytową i proponuje mi udzielenie określonej pożyczki. I tutaj pokazuje się zły „szablon” i brak pełnego merytorycznego przygotowania dokumentacji do takich rozmów, bo skoro zna to powinna wiedzieć, że mam tzw. kredyt odnawialny w ogóle nie wykorzystany, który kilka dni temu został odnowiony na kolejny okres i nowa pożyczka nie jest mi potrzebna, bo z jednej już mogę korzystać. /w PKO BP kredyt odnawialny jest to pożyczka wykorzystywana wg. uznania klienta do określonej wysokości, mogę spłacać i od nowa się zadłużać/ Jeśli już bym się zdecydował na propozycję tej Pani, to prawdopodobnie ta nowa pożyczka nie byłaby udzielona, ponieważ ponad kwotę proponowanej ekstra pożyczki mam możliwość zaciągnięcia kredytu odnawialnego a wtedy byłyby dwie pożyczki w mojej podwójnej zdolności kredytowej na co bank by sobie nie pozwolił. A więc nieprawdziwe informacje telefoniczne w wykonaniu tej Pani. Trochę dziwi w dzisiejszych elektronicznych czasach generowanie przez informatyków PKO BP niepełnych i błędnych raportów do serwisów telefonicznych. Poza tym trochę nieładnie wygląda jak w imieniu tak poważnej firmy jaką jest PKO BP ktoś dzwoni z zablokowanym wyświetlaniem własnego numeru telefonu./tak stosują firmy „kogucik”/.