Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Helios
Treść opinii: Obserwacja dotyczy rezerwacji przez internet. Jestem czlonkiem klubu Nokia, a helios ma podpisana umowe z tym klubem- sa znizki na bilet. Przez internet chcialam dokonac rezerwacji na seans 3D- ale nie ma takiej opcji - sa tylko bilety normalne lub zwykle ulgowe- nie sprawdzalam jeszcze jak sprawa wyglada w przypadku zwyklych seansow- ale podejrzewam ze jest podobnie. Rezerwacji dokonalam bez wyboru wlasiwego typu biletu, ale na wszelki wypadek poszlam do kina wczesniej zeby sie upewnic czy bedzie uwzgledniona moja znizka. Na szczescie w kasie po podaniu numeru rezerwacji i po wytlumaczeniu i okazaniu uprawnien do znizki, bilety zostaly sprzedane po wlasciwej cenie....Ale czy to jest taki duzy problem dla tak duzej sieci kin zeby przy rezerwacji internetowej pojawialy sie od razu wlasciwie ceny biletow? bo nie wierze ze jeszcze nikt na to nie zwrocil uwagi....