Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: UPS
Treść opinii: To juz kolejny raz kiedy mam problem z dostarczeniem przesyłki przez UPS..... 25 sierpnia (wtorek) zakupilam w sklepie internetowym produkt. Uzgodnilam z przyjmujacym zamowienie,ze dostawa ma byc w czwartek (za pobraniem) - bo tak mi najlepiej pasuje, podalam numer telefonu do siebie. I czekam caly czwartek do ok17tej- nic nie doszlo, nikogo nie bylo, nikt sie ze mna nie kontaktowal. W piatek czekam dalej ale okolo 14tej dzwonie do firmy w ktorej zamowilam produkt spytac co sie dzieje. Pan poinformowal mnie ze przesylka od nich wyszla w srode, ze powinna bycjuz u mnie w czwartek.Wzielam numer przesylki i sprawdzam go na stronie. A tam czytam i jestem zszokowana- bo jest informacja ze byl u mnie kurier w czwartek ale klient nie mial gotowki, wiec bedzie podjeta kolejna proba dostarczenia przesylki w piatek! Klamstwo- bo nikogo nie bylo, a ja mieszkam sama i nikt inny nie mogl otworzyc drzwi! Pobieglam sprawdzic jeszcze raz skrzynke, moze przegapilam jakies awizo- ale tez nie bylo nic :(. Zaczelam dzwonic do punktu w Legnicy - ale tam (jak zwykle zreszta) nikt nie odbieral- tylko automat mowil zeby sprawdzic swoja przesylke przez strone www. Zdenerwowana juz bardzo, zadzwonilam do Warszawy do siedziby. Tu odebrala Pani, przyjela reklamacje i powiedziala ze do godziny da mi odpowiedz. Dokladnie za godzine pojawil sie kurier z przesylka. Spytalam sie go czy to on byl u mnie w czwartek i czy mnie poznaje On niczym nie speszony powiedzial ze tak to byl on ale mnie widzi pierwszy raz. na moje pytanie kto mu powiedzial ze nie ma gotowki- nic nie odpowiedzial. spytalam go dlaczego wpisal nieprawde na stronie- powiedzial ze tak wpisuja. Na moje pytanie dlaczego jesli byl nie zostawil awizo lub sie nie skontaktowal ze mna (telefon na przesylce)- odpowiedzial ze druczkow nie ma a oni nie dzwonia do klienta....i generalnie odnioslam wrazenie ze mial w nosie i mnie i moja przesylke. Jeszcze oczywiscie tradycyjnie nie mial drobnych zeby wydac koncowke- co w tym przypadku juz mnie zirytowalo. Nie bylo zadnego przepraszam ani zadnego problemu ze strony tego Pana za cala historie zwiazana z moim zamowieniem (wpisy, brak awizo itd). Jesli bede miala mozliwosc wyboru firmy kurierskiej przy nastepnym zakupie to nie zdecyduje sie na UPS.....