Opinia użytkownika: Danuta_57
Dotycząca firmy: matras.pl
Treść opinii: To nie była moja pierwsza wizyta w tej księgarni, jednak muszę przyznać, że za każdym razem wracałam do niej tylko w konieczności- gdy w innych księgarniach nie było pozycji, którą chciałam zdobyć. Wystrój, rozmieszczenie,miejsce do czytania na miejscu książek - tym sprawom nie mam nic do zarzucenia. Czegoś brakuje mi jednak w obsłudze. Zawsze są dwie Panie, które stoją za kasami. Problem jest wtedy, gdy chcę zapytać o dostępność jakiejś książki, a np. w tym momencie obie kasy są zajęte i nie ma osoby, która tym zajmowałaby się osobno, tylko robią to Panie kasjerki. Co za tym stoi, aby dowiedzieć się czy będę w stanie kupić interesującą mnie książkę, czasami muszę odstać 15min. w kolejce do Pani kasjerki. W takim miejscu jak to brakuje mi kogoś kto przykładowo chodzi, rozgląda się po sali i oferuje pomoc klientom, a jeśli będzie to pomoc już sprecyzowana wtedy służy bazą aktualnych dostępnych pozycji. Lub jeszcze lepiej- jakby np. stał na sali komputer, który umożliwiałby klientowi przeszukiwanie bazy asortymentowej księgarni, a następnie dość łatwe odnalezienie miejsca produktu na półkach.