Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Leszno. Drugie moje podejście do tego banku. Wchodzę zachęcony reklamą 7,5% na lokacie. Po wejściu znów widzę kilka osób w kolejce. Dwa stanowiska obsługi sa zajęte przez klientów. czekam. Znów sie rozgladam. te same mdłe kolory ścian, muzyka RMF w radio. Pracownicy ubrani bardzo schludnie. takie same koszule, apaszka bądź krawat. Po kilku minutach okazuje się, że kolejka jest do kasy, która właśnie jest otwierana. Oddycham z ulgą i czekam dalej. Teraz jestem pierwszy. Wychodzi kolejna pani z obsługi, ale udaje że mnie nie zauważa. Przeglądam prasę, bo widzę, że wisi. Po kolejnych kilku minutach zostaje zaproszony do stanowiska. Tu miłe zaskoczenie. Miły pan wstaje zaprasza i prosi o zajęcie miejsca. Pyta w czym może pomóc i szczegółowo prezentuje ofertę lokat. Powiem szczerze jestem miło zaskoczony. Pan zadaje pytania i sprawnie odpowiada. Niestety nie przedstawia się i wizytówki mi nie wręcza, tak więc nie wiem nawet z kim rozmawiałem. Gdy mówię, że jeszcze się zastanowię to niestety zupełnie nie daje sobie rady. Nie wie jak może zaskoczyć i mnie przekonać. Nie nawiązuje do oferty konkurencji. Nie proponuje rachunku ani innego dodatkowego produktu. Gdy wstaję i wychodzę żegna mnie i nie chce nawet mojego telefonu. Szkoda, bo byc może bym się zdecydował. Na koniec kilka słów o ofercie. Uważam, że to bardzo nieeleganckie ze strony banku, że na szybach są reklamy lokaty na 7,5% podczas gdy oprocentowanie jest takie tylko przez trzy miesiące, a później zdecydowanie niższe. Czuje się oszukany. Nie lubię takich chwytów.